Nu är det gjort...

...och det känns bra!

Bilköpet är avklarat.
En fin liten bil!
Nu förstår jag att folk antagligen kommer att reagera och fundera över valet av bil.
Eftersom jag under nästan hela min tid med körkort, iaf i 20 år har v haft familjebilar eller bussar...nu är det dags för en mindre.
Just den här föll jag för. Jag gillar formen, den är bensinsnål, skön sittkomfort och inte alltför dyr.
Javisst tänker jag glida runt i den, nercabbad på sommaren men det är inte det som är viktigast.
Nu har en ny tid i vårt liv ( obs VÅRT! Jag räknar in min man och familjen i det) där vi kan lägga focus på lite annat än bara småbarnssaker. En del reser utomlands, renoverar hela hus, inreder, går ut på resturang, bor på hotell....Vi har lyckats köpa en mysig bil efter många år. Vi renoverar lite i taget, vi handlar mest på rea, vi storhandlar!
Jaa det känns bra för oss som tur är och det är det som är huvudsaken!!


Lycklig Ronja


Nöjd mamma :)

Kommentarer
Postat av: Lilla T

Petras bil är sååå himla grym!!!!!

2011-08-08 @ 19:19:28
Postat av: Moster P

Lilla älskade T kommer att få åka i mosters Gryyyymmma bil! Hoppas på solsken <3

2011-08-08 @ 21:53:51
Postat av: Maria Winge

Härligt Petra! Den vill jag se på måndag!

Kram Maria

2011-08-09 @ 22:29:50
URL: http://zilwerbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0