Mina barn är de klokaste <3

DET ÄR INTE OFTA JAG SPYR GALLA MEN IBLAND SÅ...TÄNK ATT MÄNNISKOR SOM ALLTID HAFT DET HYFSAT STÄLLT, HAFT RÅD MED DET MESTA INTE KAN UNNA OSS SOM SLITIT I MÅNGA ÅR FÖR HELT VARDAGLIGA SAKER ATT ÄNTLIGEN KUNNA GÖRA DET DOM KUNDE FÖR LÄNGE SEN...OCH NU VAR DET HÄR SNÄLLA ORD, INTE DOM JAG TÄNKER I HUVUDET :(


Sölvi Rudenlöv
och Carola Wiklund gillar detta.
    • Carola Wiklund Inget att lägga energi på/bry sig om, missunnsamhet/avundsjuka är va de är!!!
      för 57 minuter sedan · GillaSluta gilla
    • Petra Strandberg Fd Engvall Tycker bara att det är så konstigt...speciellt när det är såna man tycker står en nära. Är livet en tävling? Om det är en tävling i godtrogenhet så vinner nog jag :/
      för 55 minuter sedan · GillaSluta gilla · 1 personCarola Wiklund gillar detta.
    • Petra Strandberg Fd Engvall Nu släpper jag det :)
      för 55 minuter sedan · GillaSluta gilla · 1 personLaddar ...
    • Robin Strandberg Tycker vi har klarat oss bra utan allt det där och ni har gjort ett jättebra jobb iaf :D Är jätteglad o se att ni äntligen kan unna er lite annat än bara det nödvändigaste :D
      för 25 minuter sedan · Sluta gillaGilla · 2 personerLaddar ...
    • Robin Strandberg
      för 25 minuter sedan · GillaSluta gilla
    • Petra Strandberg Fd Engvall Robin...jag älskar dig ♥
      för 6 minuter sedan · GillaSluta gilla


      Läs min älskade sons kommentar på mitt facebook inlägg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0