05.00

Är en hemsk tid att vakna...när man måste.
Smet hemmifrån 05.40 mot västerås med Elias bakom ratten. Lämnade honom på Hässlö trafikskola. Hemma igen strax efter 7....
De andra barne försvann till skolan och efter lite frukost och kaffe tog jag småttingarna och gick till dagis. Kände att efter nästan 12 veckors ledighet behövdes en mjukstart.
Malte fick plötsligt bli stor och börja på älggruppen!! En stolt kille!
Efter ett par timmar knallade vi hem och i morgon lämnar jag dom där ett par timmar.
I dag fick jag besök av Samuel med mamma. Malte o Molly fick leka av sig och det var skönt.
Sen utryckning för att hämta Elias. Jag hann precis hem till boxningen som ÄNTLIGEN körde i gång!!! Vad jag har saknat den!! Kul, svettigt och nyttigt!!!
I Love It!!
Marie min galna granne åkte med dit. Då skulle vi naturligtvis åka nercabat. Hon viftar med händerna och hojtar åt folk........:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0