SOL

Undra vad andra semesterdagen har att erbjuda.
Jag hoppade över joggingturen på morgonen eftersom några knotade lite om att det inte får bli för mycket...att kroppen kanske säger stopp...återhämtning...Jajaja jag ger mig för idag. Men i kväll blir det boxning :)
Jag sitter nu efter en kopp kaffe och ett par grova brödskivor och väntar på att solen riktigt ska komma fram!
Har ju tänkt mig en dag i solen...röja i trädgården....bli brun!
Det såg ut som solen tänkte ge upp för en stund sen men nu ser det lovande ut igen. Annars hade det blivit salas badhus i dag...
Jag återkommer med dagen när jag vet hur den blev...
Jajust ja, jag har ju tänkt göra en videoblogg en av lovdagarna. Det får kanske bli i morgon då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0