Påskafton

Micke väckte mig redan 05.30 för att fråga om jag skulle ut o springa...han var inte riktigt vaken, mer en reflex.
08.00 stack jag ut på min runda, ett par km längre än vanligt. Jag tog den på 28 minuter! Mycket nöjd men lite ont i vaden måste jag nog erkänna. Fel skor och för mycket asfalt.
Efter att ha duschat blev det frukost ute i solskenet tillsammans med Micke. Tänk att man kan ha det så bra!!



Nu skulle trädgården få sig ett lyft. Rabatter rensas, buskar klippas, rötter grävas upp. Vi höll på hela dagen och det blev så fint.
En liten stund i solstolen fick jag i alla fall.
En spontan påsklunch fick vi till eftersom alla var hungriga mitt på dagen. Vi åt utomhus och det gjorde att det smakade ännu bättre!!!



Isac var här en stund och lekte med Malte och Molly. Full fart!

Jag blev sugen på filmkväll så Ronja, Kimmen, Emmie o jag åkte till Sala för att köpa glass och hyra film. Vi kom till Åkrahallen 18.06.....dom stängde 18.00 :(
Okej, vi jagade ner till coop...samma där....Willys! Jaaa där var det öppet ochh vi köpte massor med glass och chokladsås. Vi valde två filmer på Natti, "Himlen är oskyldigt blå" och " Grown ups".
Bra filmer båda två på olika sätt.

 
Jättebra film med en lite djupare handling.            Super rolig! Många skratt åt de vuxna
Allvarsam men varm och fin.                               barnsliga männen som roar sig på barns vis
* * *                                                                 när de kommer samman.
                                                                        * * * * *

Kan man ha en bättre ledighet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0