Veckan som gått

I måndags gjorde jag något jag lovat.
Jag brukar alltid försöka hålla vad jag sagt och det gjorde jag även den här gången.
Med mitt "gamla" jobb åkte jag för att hälsa på en tjej som flyttat till Vingåker. Jag har aldrig varit där men det hade Emil som körde. Med GPS, eniro och hans minne körde vi.....bara lite fel. Vilket visade sig på hemvägen att det inte alls var fel väg utan vi hade vänt i onödan :) Det var naturligtvis inte mitt fel ;)
V som vi hälsade på blev iaf väldigt glad när vi kom och det blev en toppen dag!! Hon blev nog trött på Emils o mitt gnabbande men hon tycker att det är roligt också. Vi bjöd henne på mat, vi gick på Vingåkers factory outlet. Tog en fika, besökte ett slott, kollade in Säfstaholmsträdet( vad nu det var för märkvärdigt) och tillslut tittade vi hur hon bodde.
Hemresan gick bra och vi missade en älg med bara ett par cm (kändes det som)!!! Nära var det! Jag kommer att sakna mina vänner men det lär inte vara sista gången vi ses :))
Vi har ju en dejt, jag och mina vänner! Får väl se om de inblandade vet när ;)


Vanessa o Emil :)

Vanessa framför slottet

Jag i slottsträdgården



Veckan fortsatte i full fart. Jag har tränat en gång än så länge, barnen har varit på dagis, skolan. Robin har kommit hem. Jag jobbar, Micke jobbar.
I morse, torsdag var det kallt ute. Ett par minus grader när jag åkte. Tjock is på rutan.
efter frukosten på fritids så var det ett barn som hade så bråttom ut, jag frågade varför. Jag ska ut och hoppa i frosten sa hon! Kul tyckte jag :) När jag kom ut runt 8 så såg jag några barn stå mitt ute på den stora fotbollsplanen och hoppa, tänk så härligt att vara barn <3
Slutade 12 idag och passade på att klippa gräset. Solen var riktigt varm o skön.
 Har faktiskt njutit av hela den här dagen :)
I morgon är det fredag och början på helgen. Träning runt ett på dan så kvällen blir fri. Härliga helg!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Winge

Lät som du har haft en bra dag Petra, fortsätt så med allt du har lovat och tänkt göra. Kram Maria

2010-09-30 @ 20:37:15
URL: http://zilwerbeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0