Söndag

Började dagen tidigt med fukost framför en jättemysig film bara Micke o jag. Sen åkte Ronja o jag för att träna . Blev rätt ård träning i dag, jag ökade på vikterna på nästan alla maskiner. Med Edvins mp3 i örona gick det riktigt bra. Man får väl hoppas att det ger något resultat.
Ronja har fått låna hem en systemkamera från skolan, den prövade vi lite i dag. Vilka härliga bilder det går att ta med den.
På em blev det mat hos min lillasyster. Hon har fyllt år och vi skulle uppvakta henne. Jätte god mat, riktigt gott!!
Ungarna lekte hela tiden och hade skoj!
På hemvägen hämtade vi Edde som sovit hos en kompis.
Nu sover de små, snart de mellanstora också. Sen är det min tur.


En promenad i höstsolen


Lillasyster

Lucky L

Mitt lilla Gudbarn M

Emsan o Malte


Lilla jag

Svåger i lite reparations jobb, stopp i diskmaskinen....så lägligt när lilla fam Strandberg varit på besök.

Bästa kusinerna Malte o T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0