Gym

Undra hur det nu var Ronja sa? Hon var lite nervös för gymmet så när vi kom in dit funderade jag om det var för att hon kanske skulle känna nån? Eller för att vi ser ut som två miffon fick jag till svar ;) Kul unge! Helt super för självkänslan!
Nu har vi i allafall gjort det, köpt gymkort. Den unga pigga dottern löste ett för ett halvår medans den betydligt äldre mamman löste för ett HELT år!!!!! Jag hinner nog ångra mig många gånger men eftersom jag är rätt målmedveten så kommer jag antagligen att kämpa på rätt bra där det här året.
I morgon lär ju vissa delar av kroppen kännas eller rättare sagt alla delar och muskler.
Nu tyckte jag ju att jag gjorde rätt bra i från mig för att vara första gången och det där med kondisen går ju att diskutera. Ärligt så tror jag att jag har betydligt bättre kondis än Ronja! Eller hur gumman ;)
Några av dom som jobbar på badhuset i sala måste ha funderat lite över mig i dag. Tisdagar är den dagen när jag åker med tvåorna från skolan till badet på em så jag hade varit där redan. Sen blev det gym. Efter det åkte vi o hämtade Emmie på sorf. Tillbaka o sola. Skjutsade Ronja till Kimmen. Tillbaka för att hämta Edvin. Det innebär att jag gick ut och in genom dörrarna till badhuset 8 ggr i dag :) Galet som vanligt :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0