Den årliga kräftskivan

Fest, fest o fest. Det låter som jag går på fest hela tiden men det gör jag inte.

Nu har vi haft vår kräftskiva för året.

Full fart på både stora och små.

De små hade ett eget bord eftersom vi inte lyckades skrapa fram stolar till alla.

Kräftorna gick åt, ost o ostkex, köttfärspaj, sallad och chokladrutor fanns också.

Några snapsar med glad sång till.

Jag fick för mig att jag skulle hämta en stereo som stod uppe på en garderob.

Jag är ju inte särskilt lång så jag fick kämpa lite för att den skulle komma ner. Stereon

 kom ner i lagom fart...efter kom högtalaren desto snabbare OCH hårdare...i mitt ansikte!!!

En blåtira rikare blev jag :) Blå och svullen på högra kinden, mycket vackert!

Och stereon, ja den fungerade inte ens ;)



Hela glada gänget


Robin o Adelina


En trio


Ronja o Kimmen


Min fina syster <3


systrar


Ett försök att få blåtiran på bild, men den syns inte! Kan bara tala om att den är riktigt blå i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0