Åh herregud!!!

Nu har vi gjort det! Bokat tid med instruktör på gymmet, Ronja o jag.
Börjar panika lite...jag på gym...hårdkörning ett halvår...minst 3 gånger i veckan. Kommer nog inte att kunna gå efter de första gångerna dessutom har jag redan börjat hitta ursäkter för att minska min prestationsångest;) Ont i knäet, förkylning..ja det finns massor att ta till om det kniper!
Nej helt seriöst så är det på tiden att den här gamla mamman får sig ett lyft, alltså ett naturligt sådant som hon får kämpa sig till. Blir nog till att kämpa iaf men kul ska det bli!!!
I morgon ska vi mäta oss, i alla fall vissa delar av kroppen :) så får vi se vad som händer!!
Kommer med största sannolikhet mer om detta på bloggen sen :)


En typ före bild! Undra hur efter bilden ser ut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0