"vinparty"

Visst låter det trevligt? Folk att umgås med över ett par glas vin, lite sällskapspel och kanske dans framåt kvällen.
Inte det här "Vinpartyt" inte....Malte fick post, ett inbjudningskort till ett haloweenparty hos mormor o morfar. Hela familjen fick följa med. Jag läser kortet o barnen pratar om vad dom ska klä ut sig till....prinsessa säger molly, fladdermus säger Malte. Du kan väl också vara fladdermus säger han till Molly. Molly tar kortet och läser högt (låtsas läser) Jag får komma på VINPARTY till mormor o morfar, ska vara en PLADDERMUS :) Härligt tycker jag!!
Nu kanske hon brås på mor sin och pladdrar efter ett glas vin men det hoppas jag att jag slipper se på många år än ;)
Nu återstår att se hur mycket vin det serveras hos mina föräldrar på lördag!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0