Söndag

Jag vaknade...blev väckt rätt tidigt. Trots den sena/tidiga natten innan så mådde jag bra och var relativt pigg.
Vid frukostbordet bestämde vi oss för att åka till badhuset. Jag skulle passa på att träna ( kände sådär inför det) undertiden skulle Micke o barnen bada. Vi fixade matsäck o kaffe. 11.00 var vi där. Jag började i träningslokalen och förvånandsvärt så gick det jättebra!! Måste ha fått nån form av adrenalinkick kvällen före, som höll i sig....eller kanske en del överskotts energi att göra av med :)
Efter en stunds badande fikade vi, sen blev det bad igen.
Vi som var där var Micke, Jag, Ronja m pojkvän, Emmie m kompis, Edvin, Albin, Malte o Molly! Det är sällan nuförtiden så många vill följa med.

Efter badet åkte vi o handlade. Emmie, Edvin o Albin stannade i badhuset. Dom hämtade vi upp på hemvägen.
Matlagning, tv, data tid, läggning mm sen blev det kväller :)


Fika stund med GB gubben :)

   
Edde                     Abbe                 Emsan o Emma    Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0