Lördag/Söndag

Det känns som det bara är måndag o fredag i mitt liv nu, veckorna bara ruuusar fram. Men trots det har det varit helg igen.
Det blev en lördagssväng på stan. Två jackor o två joggingar, lite smink o två par örhängen...och nej, allt var INTE till mig den här gången :)
Det blev fika på Johanssons också! Vi hade bara Molly med oss men Ronja o Kimmen gjorde oss sällskap. Malte o Albin var o lekte med kusinerna på Persdalsgatan.
På kvällen blev det film med familjen och tänka sig Micke höll sig vaken till största delen!!!!! Måste ha varit bra filmer den här gången;)


Ett glas vin på lördagkvällen....eller kanske två ;)

Vaken än så länge :)

Håll dig vaken gubben <3

Myys med syrran o hennes pojkvän ;)

en del somnade fortare än andra <3

Söndagen har varit fullbokad hela dagen. Tidigt i morse åkte Micke med Edvin till V-ås för att spela handbollsmatch. På fm åkte jag, Malte o Molly till Gussjö och Erik som fyller 5 år. Ett jätteroligt kalas med grabbarna från förskolan. Molly och Elin lekte för fullt och kaxade mot killarna :)
Undertiden var Micke hem och bytte barn, nu var det Albins tur att spela. Hans match var i E-tuna. Jag var också hem o vände för en tur till affären och gymmet.
När jag kom hem hade Robin kokat potatis o Micke stekte köttbullar, tänk så skönt att nån annan gör "mitt" jobb i bland. Det uppskattar jag verkligen!!!
Nu har jag landat i soffan o väntar på måndagen och snart är det fredag igen :)

kalasfint

Mammor o "bebisar"

födelsedags pojke


mums

smaskigt

Så söt

på väg på skattjakt


Vilken god skatt :)

Tack till födelsedags barnet!!!

och tack Ronja för lånet av bästa kameran ever <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0