Utbildningsdag "Barns inlärning & utveckling"

I dag har vi en dag med Karin Rosvall som är bra på sånt vi andra föräldrar eller vi som jobbar med barn och ungdommar vill vara bra på...att sätta gränser, att möta barnen i en konflikt på ett sätt dom förstår, att få "ner" överaktiva barn...ja och allt annat som är svårt att hantera i sin vuxenroll.
Jag lär mig något ntt varje gång jag träffar Karin och jag tycker att det borde vara allas (som har med barn att göra) rätt att få en dos av Karin! Skulle vara bra för både barn o vuxna!
Sen gör vi absolut inte rätt alla gånger men någonstans bakom axeln hör man råden o tipsen man fått, ibland kanske man vänder lite på situationen.


La Bionda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0