Twitter

Jag är nyfiken av min natur och efter att ha hört ordet twitter ett otaligt antal gånger så googlade jag på det. Jag hade ju redan förstått att det handlar om ett slags bloggande/nätverkande.
Sagt och gjort gick jag in på "twittersidan". För det första så står allt på engelska, för det andra är det väldigt begränsat för mig, för det tredje gäller det att skaffa "vänner" så kallade "followers" och hur gör man det utan att veta vilka som har tillgång till twitter???
Jaja nu är jag en twittrare om än en väldigt passiv sådan :D
Jag håller mig till min blogg där jag kan skriva hur lååååååååånga inlägg jag vill, där jag har ett stadigt gäng "followers".
Jag är så tacksam att nån fortfarande orkar titta in här för att läsa lite om det jag har i huvudet o i mitt liv, hur rörigt det än är!! När jag bara vill skriva nåt kort o snabbt har jag ju alltid facebook :)

Puss o hej!!!!



                                                        
                                              Hallå!!! Jag "twittrar" ju för fullt!
                                              Är det ingen som hör mig??
                                              Lägger nog ner nu.......... 







                                     
                                Jag skriver nog lite på min blogg, där har jag alla goa vänner!
                                                                    KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0