Önskelistor...........................................

Härligt att fortfarande vara barn <3 Att ha önskelistor som är flera meter långa och verkligen tro att man kan få en massa fantastiska önskningar.
I dag ska vi tillsammans med syster o hennes fam, mor o far besöka tomtens lilla ställe i skogen.
Där ska vi lägga våra önskelistor i tomtens brevlåda.

Undra om Emmies lista får plats :)))

Emmies önskelista

 

* ridkläder speciellt ridbyxor

* pengar

* wii

* idol final biljett i förskott. Kostar bara 495 kr/person

* "resa" tex stockholm

* kläder

* smycken

* pulkor

* ny mobil

* massor med spel

* massor med filmer tex " one tree hill serien"

* nintendo ds

* kamera

* sängkläder

* gossedjur

* hästsaker tex pisk, rykt låda

* matta till mitt rum

* hårsaker

* överraskning

* hyra Akter över en sommar <3<3<3<3<3 älskar er

* ny garderob

* cd-spelare och cd- skivor

* en till hund, lovar att skärpa mig

* pennor, papper

* grafitti nagellack/ nagellack

* keyboard

* Rockring

* väckarklocka / armklocka

* kärlek :) <3

* porslinsdockor/porslinsdjur

* Kärleks tapeten

* kuddar till mitt rum

* få börja på dans

* godis

* en mikrofon

* filmkamera



Så gjorde jag ett försöka att minimera listan genom att säga åt henne att det var lättare att få något man vill om man skriver ner färre önskningar.
Men du får välja sa hon........Okej jag väljer.....ett par örhängen, hårsaker, pennor, kärlek <3 Lätt som en plätt och billigt :)

Nu undrar jag hur de andras önskelistor ser ut.....


Kommentarer
Postat av: Sus

Vilken fin bild på er.

Hälsn från Sus

2010-11-21 @ 22:45:32
URL: http://dancingnurce.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket :)

2010-11-21 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0