Host, host, host

Jag hostar hela tiden. Tänk om man kunde hosta färdigt sen slippa hosta på en stund men inte då....här hostar jag lungorna ur mig och bara hostar igen. Det enda positiva är att magmusklerna får jobba ordentligt. Kommer nog att ha en tvättbräda om det fortsätter ett tag till ;)
Var med Emmie till ett stall i närheten där dom behöver hjälp med en häst, en D-ponny. Dom passade varandra perfekt. Han en lugn 7 åring och hon en lugn 13 åring..lika söta var dom.
Nu kommer hon att få vara där när hon vill och sköta o rida honom, perfekt med cykel avstånd!

Elias har åkt till sin praktikplats i Eriksund. Han ska vara 3 veckor hos en travtränare där.Hoppas vi får hem honom något under dom veckorna det tar ju bara nån timme att åka dit . Jag saknar mina stora pojkar väldigt mycket och önskar just nu en helg tillsammans med hela min familj!!!!
Robin har åkt först till småland o nu är han på gotland men jag  tror att han snart är hemma igen.

I morgon blir jag också hemma. Malte o jag fortsätter nog att hosta i kapp så får vi se hur vi mår.

kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0