Första snön 2010 <3

Nu har den första snön fallit. Ordentligt också.
Jag som verkligen älskar snö är ju nöjd och trots att jag är våldsamt hostig var jag bara tvungen att ta en sväng med Malva i går kväll och bara "känna vintern", låta min eländiga höstdeppression snöa bort!! Lita snöpulning på Emmie lyckades jag också med:)





I morse vill Malte ut redan halv 7, jag bromsade nån timme. Albin blev hemma för skolbussarna kunde inte ta sig ut i snön.
Kl 8 var dom ute o byggde snögubbar med granntjejen. Jag trippade ut o knäppte ett par bilder. Så underbart när det äntligen finns nått att göra för ungarna ute.






Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! haha... Vad gulligt!<3

2010-11-13 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0