Börja plugga??

Micke tycker att jag ska sätta mig i skolbänken så här på "äldre" dar. Jag har ju samma tanke själv fast på ett annat vis. Jag har ju tanken att läsa lite på sidan av, på distans. Hans tanke var nog mer på heltid i flera år. Det tar lite emot för mig.....vill jag verkligen läsa så länge? Vet jag verkligen vad jag vill läsa? (JA det vet jag) Kommer jag att klara det? Har vi ekonomi för det? Jag ska ge det ett ärligt funderande och verkligen väga för o mot. Så får jag se var jag landar.
Men kanske ringer det någon ängel...och erbjuder mig jobb.....mitt drömjobb......roligt, stimulerande OCH bra betalt......kanske det faktiskt händer just mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0