Adventspyssel

När jag kom hem efter jobbet strax före 12.30 var Micke redan hemma. Vi passade på att fika med bullar och pepparkakor.
Efter kvällsmaten började vi göra i ordning lite för advent.
Jag o Malte tittade igenom vad vi har för stjärnor o ljusstakar. Konstaterade att det fattas en del.
Vi satte upp några stjärnor och ställde upp den finaste ljusstaken man kan hitta.
Malte tyckte att det var väldigt högtidligt.
Fick i säng två uppspelta barn så jag fick lite tid för mig själv innan Edvin skulle hämtas på handbollen 21.30.
Nu är dagen slut o jag med...bara sängen kvar nu innan veckans sista dag börjar. Jag känner på mig att det blir en bra dag!!!


Bullfika

Malte har ställt en tomte i sitt fönster

Min <3 adventsljusstake! Gjord av min gammelfarbror!! Staffan Stalledräng får hjälp att ta hand om hästarna av tomtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0