Abbes 10 års dag :)

I dag var det en stor dag, det var Albins efterlängtade födelsedag :)
Smög upp och gjorde i ordning frukostbrickan. Fxade med paketen nnan jag väckte ett gäng sömniga barn som ville med och sjunga för sin bror.
Yrvaken fick han sina presenter, småsykonen var med på ett hörn.
Han fick en hockeyhjälm m galler, en t-shirt, en snygg stickad tröja, två läderarmband och örhängen.
Han blev nöjd och glad.
Av farmor o farfar hade han fått en cykel i förskott.
Lycka var att Robin kom hem från gotland just i dag och att han kommit i håg att köpa en present, en techdech (fingerboard)
På eftermiddagen kom Moster med pojkarna. En stor dag för dom med av någon anledning, dom tycker att det är skoj att komma hit! Pengar blev det därifrån.
Lilla M älskar tårta, jag ska göra en och ge honom en alldeles egen!!
Sen dök mormor o morfar upp med en skateboard.
Ronja o Kimmen kom också med present. Eftersom Abbe fyller tvåsiffrigt fick han AXE duschtvål och hår vax sånt stora killar använder.
På kvällen kom grannarna Ylva o Göte över för att uppvakta. En snygg t-shirt fick han.
Det blev en lyckad födelsedag tror jag, lyckat (för Albin) var att Emmie hade två söta tjejkompisar med sig hem.


Nyvaken

Presentöppning

Presenter och frukostbricka: Oboy, macka med ost, skinka, gurka. En fin pepperkaka med kristyr på. Levande ljus.

Min stora son o min lilla gudson <3

Albin och kusin L

Mums med tårta

Nu kommer morfar med lite sång

Så här kan det se ut när nån studerar på allvar i familjen Strandbergs hem :)

När kalaset börjar lida mot sitt slut....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0