ÄÄÄCKLIIIGT

Drömde en konstig dröm. Jag hittade spelet jumanji som finns i en film med samma namn. Om man börjar spela spelet så måste man fullfölja annars går det illa. Det kommer en massa konstiga saker ur spelet som farliga djur eller andra otyg som man måste besegra. Av någon anledning spelade jag, bara jag. Jag var inomus så inte de här otäcka djuren skulle komma ut o anfalla andra. Det började med några jätte  insekter som flög, jag hade en bräda som jag slog till dom med. Samtidigt måste jag äta ett visst antal godisar för att klara uppdraget. Det var ett fasligt liv i drömmen o rätt vad det var skramlade nåt till och någonstans mellan dröm o verklighet blev jag osäker på vad det var.
När jag vaknade sen så det första jag gjorde var att kolla råttfällan...eller inte jag men Kimmen fick den äran. Där satt en äcklig stor råtta!! Bläää jag har FOBI för sånt...nu sitter den där den sitter jag vägrar att ens öppna skåpet det får nån stor stark man göra i kväll ( undra var jag ska hitta honom?) Micke tycker att det är väldigt obehagligt han med så vi får väl se...


Jag kunde inte ens lägga ut en bild på en riktig råtta, så otäckt tycker jag att det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0