Söndag

Söndag morgon....hör hur folk är uppe tidigt i huset, ljuden gör det bara skönare att ligga kvar i sängen en stund till.
Kliver upp kl 8 och sjunker ner i soffan framför en bra film, det gör en bra dag!
Skjutsar Elias till tåget, det är dax för honom att åka hem. Nästa gång han är hemma är det sommarlov :)
Hamnar hemma hos en vän där äldsta sonen fyller år, bjöds på gott kaffe, tårta o glass ( jag hoppade över det ätbara).
Sen bar det av till Svedboäng där Malte skulle vara med på bollek för första gången och Albin skulle börja träna fotboll:) Samma tid också! Sånt inträffar inte ofta!
Efter fotbollen blev det pannkaksgräddning innan Ronja o jag åkte för att lämna filmerna på Åkrahallen. Jag förstår inte varför hon är så rädd att vi ska träffa nån hon känner, undra om hon skäms över mig?? ;) Alltid är det nån hon känner :)
Sen blev det solning,skönt efter att blivit genom frusen på Svebo!
Jag brukar inte vara känslig för det där med mat men i kväll kände jag verkligen av att jag ätit för dåligt, fick skakningar i benen och armarna. Efter en supergod sallad med keso kändes det bättre, fyllde på med frukt och efter det en promenad med Ronja!
En rätt skön helg då jag s k i t i g t i det mesta av hushållsarbete faktiskt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0