Oj då!

Nu var det länge sen jag skrev här. Jag kan kanske inte uppdatera allt men ett par godbitar kan ni få!

Elias har kört sina första ponnytravlopp :) Men ligger nu sjuk 65 mil från sin mamma :(
Micke har köpt en "ny" lastbil.
Varit tillsammans med de bästa grannarna och premiärgrillat tillsammans.
Malte och Molly var ute och skulle fånga fåglar med händerna- Vi är ju snabba! sa Malte.
Jobbat, jobbat och jobbat!!!
Jobbat på Silvertärnan igen!!! Blev en heldag påKista Galleria.
Malte önskar sig en "snördrake" men har nog missuppfattat något, undrar när DJURAFFÄREN öppnar :))
Blir ruinerad av barnen som jobbar hemma för att spara i hop till olika saker.
Hälsat på hos mormor o morfar.
Känt VÅREN <3
Skymtat sommaren :)

Ja det var ett axplock ur veckan som gått! Nu ska jag bättra mig.
I morgon ska ja GÅ vårruset med mina glada arbetskamrater, hoppas på att solen skiner!



Grillmästare..

Du och jag <3

God mat o gott vin

Barnen fick "bara" god mat

I mormors knä. Efterlängtat <3

Sommarkänsla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0