Jag tror jag dog....

Dumt uttryck, jag vet men jag blev faktiskt helt färdig när Ronja och jag var ute och sprang idag. Vad ska gamla kärringar som jag  ut i motionsspåret å göra? Var tionde meter frågade Ronja< Är du trött??? Ja vad svarar jag? < Nejdå inte än.......
Dåliga skor har jag i alla fall för att springa i, varenda sten kändes igenom sulan. Lite magknip,skavsår och andra ålderskrämpor....MEN segern är min! Jag tog mig runt även fast jag "dog" :D
Lyckades nog springa bort en del av den GODA smörgåstårtan som födelsedagstjejen Ylva bjöd på!!
Grattis Ylva! Nästa år blir det fest :))
I dag fick jag höra ( av en tjej) att jag är den fräschaste 40åring hon känner! Klart jag blir glad! Och smickrad, speciellt när man vissa dagar känner sig som en småfet, gammal, sur tant ;) Den komplimangen hade jag velat ha som 16 åring men jag var nog inte tillräckligt fräsch då..
Nu gäller det att hålla i det här med motionen så jag håller några år till precis som Ylva, en väldigt ung 49 åring!!!


Ylva och Malte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0