Firande i dagarna två!!!

Nu har vi kalasat flera dagar i rad. Lyxat med restaurangmat, frossat i choklad och bara haft det trevligt:)

Min chef har fyllt 60 så i söndags bjöd vi henne på mat i Västerås hamn. Mycket gott och trevligt.

I dag måndag bjöd vi ut kollegan Maria som ska fylla 50 om två veckor.
Nu är det så att Maria som kommer från det vackra landet Grekland är en otroligt livsglad person.
Söt som en flicka alltid nära till skratt:D
Vi bjöd henne på god mat innan vi tog henne med på den stora överraskningen.....chokladprovning!!
Maria är tokig i choklad!
En jätte trevlig kväll med "chokladstege" från 54% cacao- 99%. Maria kunde inte riktigt smälta att det fanns choklad som hon inte gillade (den 99%)
Vi fick smaka med kaffe till och med dessertvin.
Ett lotteri blev det och jag lyckades vinna :) romtryffel, går säkert att få ner :)
Maria fick också pengar att handla för i butiken, ganska mycket pengar! Hon lyckades handla upp varenda krona:D
Uppskattat av födelsedagsbarnet var det, även vi andra hade en härlig kväll!!!!

på restaurangen

Min chef som hugger in på den MYCKET goda fisken :)

chokladprovning

Tjusiga Maria på kortet som jag gjorde, välsvarvad ung dam ;)

Frosseri.........mums <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Petra för det vackra kortet, du känner mig ganska bra vid det här läget. jag gillar alla kort, de visar mina bra! sidor, har du inte retuscherat dem?

2010-05-25 @ 16:36:38
Postat av: Morzaan

Men Maria, har du några sämre sidor??? Dom måste jag ha missat ;)

2010-05-25 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0