<3

Ronja har kommit hem från sin mönstring, lite besviken tror jag. Hon blev avskriven pga ett magbesvär som trots flera läkbesök inte är utrett. Hon inser att det kanske var lika bra men hade ändå velat få chansen att visa vad hon går för.
Nåja en erfarenhet rikare är hon iaf lilla gumman :)

Elias skulle ha kommit hem i dag men han blev kvar i Stockholm tillsammans med klasskompisar. Det är ju en stor helg inom travsporten den här helgen. Som tack fick jag en fin kärleksförklaring på sms.

Jag tror faktiskt att även Robin saknar oss här hemma för därifrån kom det en fin hyllning till mig. Kan bara säga att det inte är så vanligt att han visar det så tydligt även om alla våra barn har lätt att visa känslor inför oss och talar alltid om att dom älskar oss<3

Robin Strandberg
Ta bort

Robin Strandberg Brukar inte göra så här men bara för att jai nte är hemma så :D

Om din mor är den finaste mamman på jorden,så kopiera denna status, låt oss på det viset ge våra mammor den uppmärksamhet de är värda! Jag ÄLSKAR min mamma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0