Vasaloppet

Uppe med tuppen och åka vasaloppet :D Nåja nästan... nersjunken i soffan med kaffekoppen i handen.
Lugnt o skönt....tills jag blir påmind om att jag lovat Abbe att åka skidor!!!!
Så blev det vasaloppet trots allt. Strax efter 9 gled vi fram i spåret. Vilken härlig morgon!! Strålande sol, gnistrande snö, rådjur som skymtade. Kan det bli bättre?
Hemma igen blev det åter soffan med ögonen på tvn och nu hade jag gjort mig förtjänt av det ;)

Fm gick åt till lite bakning och spika ett par lister.
Vi knallade ut en stund med småbarnen, gick en promenad och det fick ta sin tid eftersom dom skulle bestiga alla berg dom såg!¨
När vi kom hem tog Micke med sig Edvin till handbollsmatchen. Jag stannade kvar ute en stund, satt faktiskt på trappen med en tidning.

Eftersom vi har en egen "pulkabacke" på gården så blir det mycke åka alldeles utanför köksfönstret. Undra om vi någonsin kommer att uppleva det igen :)



Taget utifrån och innifrån....köksfönstret :D

Nu ska jag gå och sova så jag orkar med en låååång arbetsdag i morgon/ Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0