En dag

I dag tog vi det lugnt på morgonen...ja i alla fall tills mina små lekte att dom var doktorer och stack mig i armarna, kollade öron o hals. 7.15 på morgon:( Malte kunde inte förstå varför vi sov såå länge!
Till lunch gräddade vi pannkakor som vi tog med till hockeyplan, bara det att när vi väl var där höll dom på att spola isen så det blev till att mysa i solen o äta matsäcken. Malte blev förtvivlad över att han inte fick åka skridskor.
På hemväg blev det en del bergsklättring men Molly o Malte var så ilskna så jag klämde ner dom i vagnen och gick hem...
På baksidan grävde jag en soffa där jag kan njuta av solen som faktiskt värmer. Så härligt.
Efter lite svettigt grävande blev det en dusch innan jag packade in ungar i bilen. Lämnade av tvillingar hos farmor och småttingar hos mormor.
Nu var det MIN tid!!

Malte gör pannkakssmet

Pannkaka o saft

Mycket snö

Ett snöberg

Inte "gungbart"

I solens sken :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad skönt det såg ut på sista bilden i solskenet

2010-03-05 @ 18:35:51
URL: http://tiindraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0