Onsdag

Vaknade nån gång mellan 2o 3 i natt av att båda småttingarna var vakna!
MM hostade mycket och Moll vill gå upp till sin pappa som skulle till jobbet.
Trodde aldrig dom skulle somna om...
Fick sova några timmar till innan det var dags att gå upp.
Ronja tänkte lifta med storebror till Ikea men TYVÄRR hade dom stängt just idag..pga snöröjning på taket :)
Så nu tjatar hon på mig att vi ska dit i morgon....
Malte blev hemskickad tillsammans med mig från förskolan efter lunch, han hostade hela tiden och hade lite astma. Moll var ju lycklig som också fick gå hem tidigare.
Hemma blev det astmamedecin så blev det bättre.
Och ÄNTLIGEN blev det tid till att fika med min vän och granne och arbetskamrat. Trevligt att ses utanför jobbet även om mina barn tog den mesta uppmärksamheten.
Nu är vi lediga i fyra dagar och jag tänker förvalta tiden väl!!! Ligga kvar o mysa i sängen, inte sitta en massa framför datorn, vara ute i solen, umgås med dom jag tycker om!!
I morgon blir det nog skridskor, matsäck och solsken. Kanske Ikea med Ronja...bara kanske. På em en tur till mor o far sen fika med en av de bästa :)
Fredagen blir det nog en utflykt tillsammans med lillasyster o hennes pojkar. Korvgrillning och mys.
Elly gubben kommer också hem för att ha sportlov!
Ja det blir säkert bra.

Sen har jag ett problem...eller inte jag...det gäller förstås en väns väns systers kompis...
<två av hennes barn bråkar jätte mycket ( det gör mina ALDRIG) Sen när j...hon blir riktigt förbannad då tar dom varandra i försvar!!!! Varför då???? Mycket man inte förstår :)


SOOOOL

Kommentarer
Postat av: lena

Åh, vilken fin bild..med solen och vägen och snön...

2010-03-05 @ 23:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0