Lördag :D

Salamarken är ju ett måste...eller?
Efter lite överläggande, Ikea eller Sala bestämde vi oss för Sala. Just då brakade det till!!!!
ALL snö rasade från taket ner på altanen på framsidan. Vi trodde först att taket brakade in.
Sen  insåg vi att det var tur att Micke skottat delar av taket innan för det blev mycket snö att ta reda på.
Det blev så att maken fick skotta o jag tog med Ronja, MM o Edde till stan.
Det var plusgrader för första gången sen jul. Regn i luften.
MM köpte en fladdermus till sig och en groda till Molly. han har ju grodfobi som han jobbade hårt för att hålla i schack.
På eftermiddagen kom lillasyster med familj för att äta mat och mysa med oss.
Jag lagade lasagne och till kaffet hade jag ordnat cupcakes.
Micke gjorde själva kakorna och jag fixade frostien.

Mickes "fina" Muffins :) lite mycke smet i formarna.

Färdiga :D

Svårt att hålla fingrarna borta......

Gooott!!!!

Full fart hela kvällen på alla barn. Eftersom det var töväder ute så var de större ute hela kvällen, blöta kläder i drivor. Skönt att det varit en kall vinter utan dessa äckliga blöta stövlar o vantar ;)
Som vanligt en härlig kväll när ni är här <3


Snökojsbygge

Kommentarer
Postat av: lena

Vilka goa cupcakes....mkt fina...

2010-03-06 @ 00:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0