Fredag

Den här helgen blev en riktigt lugn och skön helg (nästan iaf)
Fredag kväll bjöds det på lövbit, pommes, vitlökssmör, beasås, sallad mmmums.
Hade världens bästa salladsskärare till hjälp...med VASS kniv dessutom ;)

I full koncentration

Dom hjälpte till att duka fint, bäst att passa på medans dom är små och vill hjälpa till.

Albin gick på disco som höll på till 19.30 då avlöstes lågstadiebarnen av utav mellanstadiet.
Emmie lyckades efter lite tjat och mutor få med Edvin dit.
Jag blev sittandes helt själv framför Lets dance som jag somnade till rätt snart.....
Vaknade med ett ryck när klockan var drygt elva, Abbe hade somnat bredvid mig i soffan o tvillingarna var....INTE HEMMA!!!!!
Jag for upp, hoppade i ett par byxor o en tröja sen tog jag med hunden för att möta ungarna. Det är bara 200 meter mellan vårt hus och discot. Såg inte till dom och kunde inte gå in eftersom jag hade Malva med. Jag stog en bit ifrån o väntade o väntade o väääntade...tillslut gav jag upp o gick hem. Ja ringde på Edvins mobil då var klockan nästan halv tolv. En minut senare var dom hemma o jag kunde andas ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0