STUDENT :)

I år har vi ingen egen student men få ändå uppleva det härliga som är just att ta studenten!
Min fina brorsdotter tar studenten i år. Vi var och tittade på henne i studenttåget där också Emmie o Edvin var med och trumpetade!! Jätte duktiga! Dom sken som små solar med svullna läppar efter allt trumpetande :)
Natalie lyste också som en sol förstås!
Efter torget träffades vi hemmahos min bror och hans familj där vi blev bjudna på smörgåstårta.
Micke som hade åkt hela vägen fram och tillbaka till Wången för att hämta Elias hann precis lagom till godsakerna, lite ont i rumpan efter 120 mils körning hade han allt...
Natalie verkade nöjd med dagen och det var verkligen trevligt att umgås med familjen!


I väntan på bussen. Var ju tvugna att åka buss till Sala eftersom Micke hade vår lilla buss upp till jämtland.
Premiär för de små :)

busiga barn :)

På helspänn

spännande...

Syns hon??? Den lilla trumpetaren i mitten :)
Lyckades också fånga favorit fröken på bild :)) Annmarie längst tv.

Natalie :)

Båda mina trumpetare som jag är så stolt över!!

Malte hittade en bra plats på gammelmormors rullator....

Myskusiner

Min fina storebror och hans stilige son!
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

sluta ljug, malte har åkt buss med mig och robin förut :)

2010-06-07 @ 22:40:54
Postat av: Anonym

Flåt! Kom på det, förra sommaren :)

2010-06-08 @ 12:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0