Roligheter med jobbet

Började dagen med att försöka få ihop det......
Ingen barnpassning till eftermiddagen, ingen skjuts till musikskolan o ridskolan.
Efter ett antal telefonsamtal, vändande och vridande så löste det sig någorlunda.
Sen ringde Emmie...behöver inte åka till orkestern....nehej efter allt pusslande :(
Jag orkade inte börja ringa igen så jag tänkte att farmor ändå fick komma ut och hämta Malte och Molly på fsk.
När jag kom hem stressande för att hämta bilen så kom Ronja hem. Ahhhhh då hade ju ett stort problem varit ur världen, det var inte meningen från början att hon skulle komma hem så tidigt.
Nåja jag åkte tillslut och hämtade upp arbetskamrater lite här och där. Färden gick mot Avesta och Koppardalen där vi skulle på nån utställning. Kanonbra!! Det går inte att beskriva riktigt vad det var det måste upplevas! Rekomenderar att göra ett besök på det gamla järnverket där utställningen håller på till oktober. Ta med barnen det är gratis upp till 12 år och jätte kul för dom.
Jag ringde till hem eftersom jag hade 4 missade samtal hemmifrån och då svarade Micke. Jaha han hade också hunnit hem i tid, tänk om man nån gång kunde veta sånt i förväg...så lätt det skulle vara att planera :)


Maria gungar fart på hela stället :D
På Karlfeldtsgården skulle vi äta mat. Några bilar hade hunnit före oss. Maria min underbara grekiska arbetskamrat hade  parkerat sin bil, min tanke var att nu hade hon ovanligt bråttom :)

Kolla in skylten......

Nästan innanför strecken ;)

Väl inne på gården hände något! Jag vet inte riktig vad som utlöste det hela men jag har inte skrattat så mycket på länge. Det behövdes inte mycket innan nån av oss ( vi var 5 smått hysteriska kvinnor som satt tillsammans) brast ut i gapskratt :) Det var så illa att jag faktiskt tittade mig oroligt omkring för att se om viskulle bli utslängda! Hela sällskapet bestod av ca 30-35 pers och alla tyckte säkert inte att det var lika kul! Vi skrattade åt allt, försvunna jordgubbar, män i kalsonger, bullar i väskan, glass i ansiktet......ja allt!
En super, super trevlig kväll!!!! Hoppas lördagen blir lika uppsluppen som denna kväll när vi träffas hos Maria!



Elisabeth fick ingen jordgubbe som dekoration på sin efterrätt...då säger Maria högt...-Titta på Elisabeths jordgubbe!!!  Haha vilken jordgubbe :)


Så här skulle det se ut!!

Tack och kram till er alla <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är inte skyldig för den skylten, eller...kommer inte riktigt ihåg!

2010-06-08 @ 20:14:24
Postat av: Petra

Kanske inte just den här gången men du har ju avslöjat att du är en riktig smitare eller hur var det??

2010-06-09 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0