Anna o Jag

Bästa vänner det var vi! Jag minns vårt första möte då jag tyckte att hon var en jätte häftig tjej, modig var hon också som vågade hoppa från den nya klätterställningen på "vårt" nybyggda kvarter, Aspen. Året var 1978.
Bygget med husen var i full gång och vi var där för att kolla läget. Sedan dess har vi varit vänner.
Vi höll kontakten till 1990 ungefär sen rann det ut i sanden.
Jag har genom åren tänkt på Anna o funderat lite på hur hon har haft det. För 12 år sen träffades vi på ett jubileum men det blev inte så mycke prat den gången.
För ett halvår sedan blev jag lite irriterad på mig själv och på livet faktiskt. Varför släpper man bra saker så lätt?
Anna var/ är en bra sak. Sagt och gjort jag sökte uppe henne via mail.och jag tror att det blev uppskattat.
I  tisdags em fick jag ett sms från Anna, hon skulle komma förbi om.......en timme!!!! Så klart hon fick!
Nu hoppas jag att det är början eller kanske fortsättningen på en vänskap.
Såna här händelser stärker mig, det visar att jag faktiskt genomför saker i mitt liv!!
Jag har ju bestämt mig för att hitta MER livskvalite i mitt oc min familjs liv......vänner är verkligen livskvalite!


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskade Vän! I hjärtat har du alltid varit min "bästis". Vänner är viktiga, jag hoppas det både är början OCH fortsättningen på vår vänskap.

Kram!

2010-06-18 @ 13:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0