Syskonkväll

Jag tror faktiskt att det var första gången, som vi träffades så här.
Bara vi syskon med delar av våra familjer. Inga mormödrar/farmödrar eller morfar/farfar. Bara vi tre!
Min bror, syster ojag <3
Det var INTE sista gången!!
Vi var hos bror o grillade, otur med vädret? Inte vet jag vad man ska kalla det när det varit närmre 30 grader i flera veckor och plötsligt rasar det till13....
Vi satt ute och åt,huttrade o skrattade.
Efter maten gick vi in och spelade spel, koncentrationen var väl inte så överdrivet hög men humöret desto bättre.
Både Hanna o vi hade lämnat bort de yngsta barnen för att få lite lugn o ro. Skönt att få sitta och njuta ist för att springa o jaga.
När vi bröt upp sa vi att det här gör vi om......snart!
TACK Johan o Stina för initiativet :)


Jag "grillmästaren", Robin o Hanna fryser vid grillen

Robin o Ronja

Fina tjejer i FÄRG (jag brukar vara svart)

Jag o Stina koncentrerade på spelet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0