Höst???

I dag tror jag att jag har tvättat minst 7 maskiner. Sängkläder o badlakan åt 10 pers blir en del. Jag har slängt i nån maskin med "vanlig" tvätt också.
Det borde ju ta slut nån gång.......men varje gång jag ser en ände på det hela så dimper det ner några kilo kläder igen.....en morzas lott här i livet.

Nu sitter jag här och klockan har just blivit tio, det är mörkt!! Riktigt mörkt och kanske max 13 grader.
Det känns som höst.
INTE ÄN!!!! Snälla, snälla låt tiden stanna!! Bara ett litet tag... Vill ha det här en stund till.
Jag älskar livet och det som finns däri just nu så snälla, om det finns någon som kan sakta ner tiden så gör det.

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0