Visst ja ;)

Jag vet  ju att jag har en liten trogen skara blogg läsare som har koll på mig och allt jag tar mig för.
Ändå kommer jag på mig själv att inte tänka på det förren jag träffar nån som säger något om det jag skrivit. Oj tänker jag , undra vad jag skrivit nu då?!
Alla mina läsare är olika, unika...som får tåla det jag skriver och ta mig som jag är (inte bokstavligen men ändå)
I dag fick jag veta att bla en ung tjej som hittat hit, jag känner inte henne men hoppas verkligen att jag kommer att lära känna henne, tjejen med det vackra namnet Adelina ;)
Hon kanske kan se lite hur i har det i vår familj och förhoppningsvis inte bli avskräckt från att träffa oss.
Sen kom jag plötsligt i håg att vår kära vän, skolfröken läser flitigt...bäst jag passar mig så jag inte avslöjar för mycket ;)
Hon påminde mig snällt om det när vi träffades i dag på stan Kram till dig!!!
Kul är det iaf att skriva blogg....:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gick faktiskt och tänkte att idag möter jag nog fam. Strandberg på stan. Kram Skolfröken

2010-01-23 @ 23:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0