Lördag

En hel mysdag med familjen, just vad vi behöver!
Vi tog det lugnt på morgonen. Frukosten fick ta lååång tid.
Sen styrde vi mot Sala för att lämna in Maltes skridskor på slipning. Passade på att strosa lite i Sala en stund.
Jag träffade en av dom människor jag blir väldigt glad utav!! Som en energi överföring, glad o positiv sådan! Vi han med att byta några ord innan barn o män drog oss vidare. Nu har vi iaf bestämt att vi ska ses över en fika...snart! Det blir trevligt.

Vi köpte med oss fika o åkte till mormor o morfar. Det var bara de två minsta som var med så det var lugnt och skönt. Efter handling begav vi oss hemåt där ungar o matlagning väntade. Ännu en ny maträtt att prova på. Pastapaella!! Prövar en-två nya rätter i veckan eftersom jag är sååå trött på all trist mat. Den här blir en av mina favoriter. Molly var med och plockade ur kassarna. När vi kom hem kastade hon av sig alla kläderna sen började hon med arbetet att plocka upp maten. Lite jobbigt för en liten människa.



Djupa kassar, hög bänk...får ta stolen till hjälp, phu..färdig nu :)

Nu har vi tittat på Robinson o ätit frukt, glass o lite popcorn...ja inte Edvin som mått dåligt hela dagen och Ronja som sover med Maria hos mormor.
Hon vågade först inte fråga om dom fick sova där efter att dom klättrat ut och in genom fönstret mitt i natten så grannarna trott att det ar inbrott :) Fy tjejer, så gör man inte;) Nåja mormorn o morfarn är allt bra snälla..
Nu är det dax även för mig att säga godnatt, i morron ska jag pigg o utvilad hoppa hopprep en lång stund när jag vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0