Löften? Nej tack!!

Nytt år och en massa nyårslöften= ångest, ont i magen och tråkigheter.
Jag har saker i mitt liv som jag behöver ändra på men jag tänker inte lova något...
Istället för nyårslöften sätter jag upp "nyårsmål".
Det känns bättre att inte nå ett mål än att bryta ett löfte.
Ett mål jag har för året är att ge mig själv mer tid!
Det innebär att de andra får glädje av det också!
Jag kommer att få bättre tålamod, bli snällare, orka mer....gåller bara att nå dit. Tror inte att det blir så jätte svårt men vi får väl se. Det blir bara att fråga omgivningen hur det går :)
Vi hade i allafall en jätte härlig nyårsafton.
God mat, dryck och massor av smaskigt godis. Sällskapet gick inte heller av för hackor.
Det enda som inte var helt bra men som vi måste vänja oss med det var att det fattades tre ungdomar vid tolvslaget :( Det är klart att dom väljer annat sällskap än vårt det känns bara så tomt!
Både Malte o Molly var uppe och skålade med oss. Molly gillade inte raketerna men Malte ville vara ute och titta. Det var otroligt fint med snö som föll tätt när hela himlen lystes upp i olika färger.
Ännu ett år till ända.
I år 2010 har vi en som fyller 20 en som blir 18 och två som blir tonåringar och börjar på högstadiet, kan inte vara sant men det är det. Borde inte vara möjligt när man själv är så ung ;)


M med pappa väntar på "maten", förrätten var ingen mat :)

Hanna o pojkarna hade gjort partyhattar ( Moll sov med sin på)

Så vacker <3

Hanna med en "Hannas"

I väntan på tolvslaget :)

SKÅL!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0