Inskolning

Tredagars metoden! Vi skolar in Moll på bara tre dagar, intensivt men antagligen effektivt.
Molly finner sig väl tillrätta och kan säga i från. Gör väl lite som hon tycker nu i början men det kommer att ge sig. Vilan gick väl bra...hm tog en stund innan lilla fröken kom till ro :) som en ål, snodde runt, låg på mig, under mig, nära, långt  i från :D Hon somnade till slut.
Malte började ju på Trollet i dag och blev ett storbarn....hade velat vara med honom:( Han är inte så stor han heller och har ju inte varit så många ggr där. Helt plötsligt ska han var där en hel dag med mat o vila. De gånger jag såg honom såg han lite bortkommen ut min lilla Malte. Tur att han är ett följsamt barn men man får inte glömma att han varit hemma med mamma betydligt längre än de flesta och därför behöver lite mer tid på sig att uppfylla alla krav som förskolan har på en fyra åring. Jag hoppas att han törs säga till om det är något han vill eller om något känns tokigt.
Som förskolepersonal FÅR man INTE glömma att man tar hand om det dyrbaraste mest värdefulla en annan människa har. Det är någons hjärta du ansvarar för >3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Två små hjärtan <3

Kommentarer
Postat av: lena

In och kika en sväng innan jag börjar jobba...Som jag skrev i facebook så ska vi oxå nu prova oss på 3 dagars inskolning men först ska ngn komma från dalhelm eller ekeby och informera oss lite..

De små blir stora alldles för fort :0)..

2010-01-13 @ 08:27:41
URL: http://tiindraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0