Glasbubbla

Tänk om jag kunde få mina tankar och ideer att bli verkligt! Så bra det kunde bli :)
I dag när vi satt i bilen på väg hem från Avesta tittade jag ut genom fönstret och kunde inte sluta tänka på hur vackert det var! Solen sken på snötyngda grenar, gnistrande snö överallt, spår efter djur....älg, hare och räv.
Jag skulle ha velat vara i en glasbubbla just där, mitt ute i skogen. Bara känna lugnet och stillheten. En bubbla helt gjord av glas, där jag kunde övernatta, titta på stjärnorna medans djurens konung lugnt strövade förbi. Se ett par ekorrar leka i grenarna  ovanför mig. Haren som kvickt smiter undan räven. Få vakna av gryningsljuset och lyssna till morgonpigga fåglars sång........Tänk bara så härligt om det fanns något sådant! Jag lovar att det skulle vi alla behöva......




Längtar till mitt paradis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0