Nojja

Åhh, jag skulle kunna göra vad som helst för att kunna vara hemma igen.....nja inte riktigt vad som helst.
Micke har jort en enkätundersökning här hemma och påstår att ALLA utom jag vill ha en lillasyster!!!! NEJ jag vill verkligen inte ha en lillasyster! Måste ju tänka på att mamma o pappa är i pensionsåldern! Hur skulle det se ut???
Skoja bara!!! Jag fattar vad han menar :) Men det blir inga fler småsystrar eller småbröder i den här familjen...faktiskt. Det skulle vara lätt att ge med sig, mysigt med. Jag vet att många får sina barn när dom är runt fyrtio, att det är vanligt. MEN jag vet också att jag skulle stå och trampa på samma fläck en gång till, jag skulle bara skjuta på allt ett par år. Dessutom har jag barn som mycket väl skulle kunna bli föräldrar själva om än unga föräldrar...så mitt beslut blir nej. Jag / vi måste ge de barn vi har den plats de behöver och luta oss tillbaka för att skörda frukten av vårt livsverk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0