Lurad :D

I bland är det enklaste det roligaste!!
Tänk att lyckas lura en "fröken", vilken höjdare!!
I dag började jag inte förrens till mellanmålet eftersom jag vabade på fm.
Jag märkte ganska snart att det var något på gång men visste inte vad.
Det dukades till mellis och vi satte oss vid bordet.
Allt var lugnt och fridfullt, alla barnen åt sin yougurt.
Efter en stund bad en pojke om att få en ostrulle, dom brukar få avsluta med det...
Okej! Kan du själv? Frågade jag. Neej sa han.
Jag "skar" en skiva....men vad konstigt det kändes...det ville liksom inte bli nån skiva.
Smart som jag är så tog jag i lite hårdare  men det fungerade ändå inte.
Hahaha...ungarna hade satt tejp på hyveln....och jag gick på det!!!!!!!

Lättlurad..kanske det men vänta bara hämden är ljuv!!!
Den som kommer att råka värst ut är en arbetskamrat som var med och fixade!!! Haha E skrattar bäst som skrattar sist :D

Kommentarer
Postat av: ylva

ja. ja jag har också gått på det där. Dom lyckades alltså vara tysta, kunde inte hålla sig innan jag gick hem, var bara tvungna att berätta för mig vad dom planerade. Med hjälp av sin fröken E.Kram

2010-02-18 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0