Jaha här sitter man

Jag borde verkligen gå och sova. Känner att jag får alldeles för lite nattsömn men har bara mig själv att skylla.
Nu kom Ronja och kopplade om till Paradise Hotel som förövrigt borde förbjudas i tv.Vicket skräp!!
Trots det sitter jag här och försöker låta bli att titta men på något konstigt vis har jag svårt att låta bli...ögona och örona dras liksom mot tvn fast jag inte vill.
Det känns som den här veckan kommer att bli jätte lång, vill verkligen ha fredag NU!!! På fredag ska jag ut o fika med en rätt ny vän. Ska bli jätte kul att träffas som vuxna o ta en kaffe tillsammans. På ett sätt har vi "känt" varandra i över två år men inte umgåtts så det här blir en början :)
Jag har ju facebook och har som måtto att de vänner jag har där ska jag kunna heja på eller prata en stund med i verkligheten annars är det inte värt. Några av mina Fb vänner träffar jag regelbundet tack vare just Facebook :)

I morgon ska jag skriva lite om Stockholmsresan vi gjorde i helgen måste bara lägga in lite bilder :)
Ses i morron då!?

KRAM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0