Jag behöver hjärngympa!!!

Hur mycket saker ryms i ett hus?!
Jag blir inte klok på det här!! Jag kan kasta flera kassar med grejer men det minskar INGENTING!!
Jag veeet att jag är en "samlare"...men ändå..
Dessutom är jag en rörig person, då menar jag en sån som har lite svårt att hålla ordning på saker även om jag blivit betydligt bättre på det.
I dag fick jag mig en skopa, inte bara en gång utan två...minst...på jobbet.
Jag lägger i från mig mobilen i ett av rummen där några äter lunch och vad händer? Jo den ringer...mitt i maten! Hoppsan! En annan fröken kommer med den till mig med en suck. Vad händer, jo jag glömmer den i det rummet där jag äter...där ska dom sova efter maten! Hoppsan!! Ytterligare en fröken kommer och lämnar telefonen till mig. Så ska jag gå hem. Börjar att klä på mig..hittar inte halsduken! En av mina arbetskamrater skrattar OCH suckar!! Hon undrar hur i hela friden jag lyckas hålla reda på mina barn??? Ja det undrar jag också ibland ;) En annan kollega säger att "jag säger inget"! Men jag vet allt vad det betyder, hon har känt mig lääänge....

Nåja nu har jag lovat mig själv att bli bättre på det här, att ha koll! I morgon börjar jag med min skärpning:)
Nu ska jag bara hämta...var la jag den nu? Undra vad det var jag skulle hämta....hm, hur ska det här gå då...


Bimbo och dum blondin!? Nja lite tankspridd kanske! ;)

Kommentarer
Postat av: ylva

Tankspridd eller ej, du är i alla fall bäst och jag har känt dig läääänge. Kram och god natt

2010-02-17 @ 21:37:02
Postat av: Morzaan

<3

2010-02-18 @ 07:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0