Jag är så avundsjuk.......

Ja, jag blir det ibland...avundsjuk!!
Kan vara småsaker som gör det.
Kan se en snygg kvinna och tänka att "varför är inte jag lika snygg"?
Kan vara nån som ska ut och resa,
ett fint hem,
en bebis.......
Det är inte så att jag missunnar de människorna att se ut så eller ha just de sakerna!
Åh nej, det gör jag inte.
Nu tror ni säkert att det är något speciellt jag är avundsjuk på...
inte ens det, just nu ;)
Det är bara något som pluppar upp då och då.
Jag har ju allt det där
Jag är snygg ;) för min ålder.....i svag belysning.......väl sminkad.....
Jag har ett fint hem....i alla fall i bland.....
Har 8 bebisar.....även fast den äldsta snart fyller 20......
OCH jag är lycklig! Oftast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0