I en annan del..

Som vanligt  bänkade vi oss vid tvn för att se på "I en annan del av Köping". Skrattade och blev glada.
När jag lite senare facebookade läste jag ett inlägg där någon "Har så svårt för att hela svenska befolkningen skrattar och har roligt på andra människors bekostnad... som kanske inte helt förstår innebörden av att vara på tv...."
Jag reagerade förstås...Jag tittar, skrattar, blir glad och varm. Jag njuter av att se hur härligt liv de människorna har och önskar att fler såg världen på samma sätt. Tänk så fint det skulle vara då. Om det fanns färre trångsynta människor som inte förstår att man kan glädjas MED människor i stället för att skratta åt dom.

Nu blev det en upprörd tanke till här men så kan det vara.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0