stalltjejer

Stackars Emmie med sin fobi för magsjukor och kräkningar. Hon blir fysiskt sjuk bara av att andra blir sjuka...inte för att hon blir smittad utan för att hon är livrädd.
Så idag har hon sett hängig ut, inte ätit nåt. Jag vet inte om hon kommer att bli sjuk eller om hon inbillar sig.
Det konstiga är att hon aldrig har kräkts som hon minns, kanske är det därför hon är så rädd.
Vore kanske bäst om hon fick en rejäl magsjuka en gång så det släpper.
Hon skulle ner till stallet och ge hästarna hö mitt på dan och mocka.
Jag släpade med henne dit och medans hon satt och sov i bilen mockade jag en box, jag hoppas det blev bra så jag inte slarvade för mycket.....
Åh nu hoppas jag att vi slipper fler sjuka här i huset!
En till positiv sak är att pojkarna helst håller sig utomhus, nu har dom varit på hockeyplan i 4 timmar!!!!


Piggelin?


Fick ut henne med höet tillslut..

Smaskens!

och här är jag...värsta stalltjejen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0