Bara 9 dagar kvar......

Och vad har denna dag att bjuda på då?
Härligt med en lugn morgon då både jag och småttingarna hinner duscha, äta frukost, se på tv i lugn och ro.
Jag har tillochmed gått en promenad med vovven. Känner hur springet kommer i benen, väntar på några varmare grader så blir det springa på riktigt!

Snart ska jag åka till Heden och mitt härliga jobb!! Tålamodskrävande men ändå så skoj! Jag behöver omges av mycket värme och kärlek, det finns det gott om där.
I bland lovar jag saker som jag ångrar......jag har lovat att åka skridskor!!!
Jag gör gärna sånt som barnen tycker är kul, drar med dom i jaga, fotboll, snökrig, pulka åkning mm
Skridskor har jag inte åkt på minst 15 år. Nu sitter jag och funderar på hur jag ska komma ur det här löftet...
Suck, det lär ju bli en fortsättning på det här....

En skön vinteraktivitet :)

I kväll ska jag boxas igen!!! Det ser jag fram mot!!! Undrar om det dyker upp något jag kan avreagera mig för....
Man kanske inte ska hoppas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0